Överhettad

Det har varit så otroligt varmt de senaste dagarna att tom jag känner att det är för mycket. Igår kväll var det fortfarande 40 grader kl 22 på kvällen, idag är det 36 så det är lite bättre men det är varmt.

I början av graviditeten påverkades jag inte så mycket men nu börjar det bli tungt även för mig. Jag längtar tills att temperaturen ska sjunka lite, typ 10 grader mindre hade varit toppen. Enligt vädret skulle det ske denna veckan men det verkar som vi får vänta lite längre på det.

Idag fick Lee reda på vart han ska jobba. Jättelångt ut! Typ på gränsen till nästa landskap Castilla y La Mancha. Så nu känns det rätt skönt att vi har bilen med oss vilket kommer att förkorta restiden avsevärt iaf. Det är fortfarande några veckor kvar tills han börjar men på fredag när jag bara har en privatlektion och slutar tidigt så ska vi åka iväg och kolla in hur det ser ut där och undersöka resvägen. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0