Trött och illamående

Jag mår ganska kass idag men som tur är har jag bara en lektion ikväll och det är bara en timme. Skönt! Måste dock fortfarande planera den också...

Snart ska vi iväg till ett köpcenter en runda och köpa en värmeflaska som ska hjälpa mot värk i ryggen. Helst hade jag legat i sängen hela dagen men nej, jag ska försöka hålla mig aktiv tänkte jag. Jag undrar om det är järntabletterna som spökar. Jag vet att jag lätt blev illamående av dem när jag var blodgivare för många år sedan.

Idag är det 33 dagar kvar till beräknad födsel och jag är alltså i v 36 (35+1). Lite skillnad mellan v 7+2 och v35+0 som är den andra bilden.

Första bilden jag tog. Efter denna har jag tagit en eller två bilder varje söndag/måndag hela graviditeten.
Bild från igår. Det känns som att jag ska spricka! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0