Besök nr 2 i februari

Igår kom Simon hit och han ska stanna tills på lördag och på fredag kommer min kusin och hans partner men de ska inte bo hos oss och de är mest här för att fira födelsedagoch inte bara för att träffa oss. Simon är väldigt självständig och van vid att resa ensam så idag har han dragit in till stan själv och jag och Anthony är hemma och vilar upp oss. Det var skönt att sova i vår egen säng inatt efter att ha sovit på bäddsoffan i fem nätter. Eftersom Carro är gravid tyckte vi det var bäst att de fick ta vår säng då den är närmast badrummet... jag minns ju hur det var att behöva gå på toa stup i kvarten! 


Ikväll blir det lite jobb och likadant imorgon och på torsdag. Det rullar på och helt plötsligt är det måndag igen. Det går så snabbt! Den senaste 
veckan var vädret dessutom jättebra och då känns det som att det går ännu snabbare. Tyvärr ser det ut som att det inte kommer vara lika bra i helgen vilket är typiskt när folk kommer över och man vill äta lunch ute i solen men det blir nog bra ändå. 

Idag är jag vansinnigt trött. Jag tror att jag sovit för mycket. Vi gick och lade oss vid 22 ungefär och jag vaknade vid 10 efter att ha varit uppe och gett Anthony mat vid 8. Får väl ta och rycka upp mig snart men lillen sover som en stock igen. 


Han har en ny favoritsak och det är min sjal. Han har ju varken fastnat för att suga på tummen, napp eller snuttefiltar men den här kan vara en vinnare. 



Mys i fredags! 

Såhär glad kan man vara när man kissat på mamma när hon skulle byta blöja! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0