Ansökan inskickad

Idag har jag sökt en tjänst som språklärarassistent, samma jobb som Lee har nu. Jobbet är väldigt bra för det är bara 16h/vecka och man har en dag helt ledig. Enda problemet är att man kan hamna långt ut och därmed få väldigt långt pendelavstånd men vi får se hur det går, om jag får en tjänst överhuvudtaget. Det hade varit grymt att ha jobb klirrat inför hösten men det återstår att se. Hade också varit trevligt att få vara hemma så mycket i ett år till med Anthony. 


Nu har jag iaf gjort vad jag kan göra för den tjänsten, utöver detta ska jag reka lite på några fler ställen, kasta ut några krokar och se om det nappar. Det känns som att det kommer att lösa sig väl i höst också. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0