Lite kul från fb

Såg denna på fb och tyckte den var lite kul! 

Fyra platser jag har bott:
1. Anderstorp
2. Sevilla
3. Manchester
4. Madrid

Fyra ställen jag har arbetat:
1. O'Neill's bar i Sevilla
2. Skandinaviska skolan i Madrid
3. Ängskolan Skene
4. St John's Primary i Manchester

Fyra saker jag älskar att se på tv:
1. Vänner
2. Dexter
3. Breaking Bad
4. Shameless

Fyra länder jag har varit i:
1. Frankrike
2. Dominikanska republiken
3. Costa Rica
4. USA

Fyra saker jag älskar att äta:
1. Kyckling med cashewnötter 
2. Tikki masala curry
3. Kofte
4. Pizza med kebabsås på

Fyra saker jag älskar att dricka:
1. Vatten
2. Julmust
3. Rödvin
4. Coca Cola 

Jag lägger till en egen kategori. Fyra saker jag vill göra inom fem år:
1. Resa till Sydostasien 
2. Ett syskon till Anthony
3. Landa ett riktigt schysst lärarjobb här i Madrid
4. Köpa en lägenhet på kusten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0