Sömnlös i Madrid

Jag somnade tidigt igår kväll, redan vid 22 ungefär men vaknade vid 3-tiden och nu är det helt omöjligt att somna om. 


Lee har varit hemma från jobbet nästan hela veckan för han har varit sjuk och i onsdags började även Anthony bli krasslig och igår hade han feber, snuva och hosta och nu är cirkeln sluten då även jag mådde kass igår och även för tillfället. Ska jobba ett par timmar nu på morgonen men sen ska jag nog bara hem och vila vilket är så trist nu när det är 25 grader ute. Svensk som en är vill jag bara sitta och njuta av solen istället men här kommer det ju faktiskt fler dagar och det handlar inte lika mycket om att passa på som i Sverige. 

Anledningen till att jag vaknade vid 3-tiden är för att Anthony började gråta. Det är första gången som det händer på ca 3-4 månader så jag känner mig helt ovan. Han har sovit så himla bra sen han var ca 1 månad och nu på tisdag blir han 5. Hoppas att det bara är förkylningen som gjorde det så att det inte är något ihållande. 

Ska göra ett försök till att sova, annars får det nog bli en tidig promenad istället. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0