104/120

Snart är det midsommar och vadet är klart! Jag kommer att hinna med det utan problem om det inte händer nåt oförutsett. Det har gått lättare än jag trodde och tack vare alla promenader så har jag bara 1,4 kg kvar tills att jag är som innan graviditeten å andra sidan så ät jag lite större nu än då med tanke på att jag då var 62 kg muskler och nu har jag mindre muskler och mer fett. Men jag närmar mig iaf och kanske ska jag kunna hinna med och ha råd att gå på gymmet i höst. Motivationen finns iaf! 


Vi äter väl inte riktigt lika nyttigt just nu som vi gjorde innan men vi äter nästan alltid hemlagat iaf och allt god mat! Idag testade jag faktiskt attt göra hemmagjord kebabtallrik med fläskkarré, vitlökssås, pommes och fefferoni och det var grymt gott. Kebab är verkligen något jag har saknat från Sverige och jag har aldrig testat att göra det själv men det blev riktigt bra och det var så enkelt att det kommer vi laga igen. 

Imorgon väntar jobb, likaså på torsdag och fredag. Jag har varit grymt upptagen på senaste tiden (därmed sämre mat) och det har varit lite stressigt. Värmen som har kommit nu hjälper inte för jag blir så trött och det är jobbigt att vara ute mitt på dagen (35-40 grader då). Men jag ska inte klaga, det kunde vara mycket värre! 

Idag gick jag och Mer i Casa de Campo och vi såg vilda sköldpaddor i ett vattendrag. Så mysigt! Syns inte så bra på bild men det var 6-7 stycken iaf. 



Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0