Livet går i 100km/h

Nu har jag börjat jobba och tiden går så fort! Tanken var att jag och Lee skulle pendla tillsammans på morgonen i bil men efter att ha testat det i två dagar så känner vi att det är alldeles för stressigt. Så nu får jag och Anthony ta bussen till dagiset både på morgonen och kvällen och sedan ta tåget därifrån till och från jobbet. Det kommer bli långa dagar men det är bara att bita ihop. Nästa år kommer det bli bättre för då kan Anthony gå på dagiset som hör till Lees skola, det kommer verkligen underlätta. Skönt iaf att jag alltid kommer att ha måndagar lediga varje vecka och eftersom vi började en måndag denna veckan så vi fick fredag ledigt och jag får därmed en fyra dagars helg denna veckan plus att det är helgdag här nästa vecka och vi är lediga torsdag och fredag. Så härligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0